Na prvem delu delavnice raziskujemo glavna teoretična izhodišča, ki podpirajo uporabo iger v izobraževanju ter opisujejo in razlagajo, zakaj so igre pomembne za učenje. Osredotočamo se na glavne značilnosti iger in na pristop, ki integrira elemente igre s pedagoških procesom, igrifikacijo. Pregledujemo primere iger v poučevanju, hkrati pa tudi preizkušamo in omenjamo nekaj zanimivih orodij (Kahoot, H5P, ProProfs, Duolingo), ki nam omogočajo uporabo igrifikacije v praktičnih primerih in situacijah.
V drugem delu pa predstaljamo nekaj primerov dobre prakse in spletno orodje ClassCraft, ki transformira pedagoški process z zanimivimi aktivnostmi, značkami, nagradami, ustvarjanjem avatarjev, posebnih vlog avatarjev v skupinah in uvrstitvijo pouka v fantazijski/pravljični svet. Skupaj pregledamo tudi možnosti uporabe igrifikacije v spletni učilnici Moodle. V zadnjem delu pa predstavljamo še teorijo The Big Five, ki opisuje pet faktorjev osebnosti, ki močno vplivajo na način igranja in študentovo dojemanje iger.